Wednesday, January 11, 2012

update : my bridemaids

saya lupa nak update pasal bridemaids kesayangan!
eceh...

ekceli..kain untuk diorang tempah sudah diagihkan..terpulang kepada mereka untuk buat fesyen apa...janji korang selesa pakai...kain tu plain coklat gelap..so uols boleh tambah manik ke..nak letak border lace ke..terpulang..tudung jangan gelap jugak..kang bergelaplah uols nnti..termasuk i pun bergelap..hahahah...apaepun jangan over de pengantin sudahhhh..hahahhaa


anyway..saya lupa nak mention i'm not support uols punye harga tempahan tau...so uols memang kena keluarkan duit sendiri..boleh kan??tudung pun i tak sediakan..so sorry my dear..

dapat teman i atas pelamin masa akad nikah pun dah cukup ok! tapi ada jugak keje lain ok..

1) menjadi sangat sporting untuk amik gambar...boleh kan?pelisss..demi i......

2) kena mekap sket...tak pe..bush pandai mekap..nanti suh dia mekapkan..just light2 je kalau tak nak tebal2..janji muka tak pucat dan paling penting CERIA!..pelisss..demi i..(lagi sekali)


untuk bridemaids ku yang gojes dan beautiful...terima kasih sebab sudi jadi bridemaids i...saya tahu uols boleh menceriakan, memeriahkan dan menyerikan majlis akad nikah saya...
anything, i akan update pasal time akad nikah tu..plan nak buat petang..lepas zuhur...pagi bolehlah siapkan sireh junjung macam masa i tunang dulu...owhhh...uols punya tangan memang kelassss ok!

owhh...cepatlah tarikh 3.3.2012....
haha

p/s : entry yang kejap i..kejap saya..tah pape tah nana ni! haha

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates