Wednesday, January 11, 2012

menu diet

Please doakan saya kurus dengan sihat. Hehe. .actually menu saya sudah transform after hire trainer kat gym uitm.anyway bila dah hire trainer ni,kita tak perlu rebut atau tunggu nak guna equipment.sume dah dibooked awal2. .suka!Owh ok. .berbalik kepada menu baru buatan saya.haha


Breakfast: 2 keping roti plus a glass low fat milk.

lunch: nasi 1 senduk.sayur.ikan.air suam.no ice peliss

Dinner : a glass low fat milk/milo + roti @ buahan + air suam. .


Menu tahun baru. .jaga pemakanan.buat exercise. .badan langsing you! Langsing ke?haha. . Jom join saya. .hehe. .Sebab saya buat ni bukan sebab nak kawin tapi berat badan saya sangat naik mendadak.tak pernah seumur hidup saya naik sampai *#$¿kg. .omaigod. .sama berat dengan encik tunang!ok tipu. .Mimpi ngeri weh! Doakan saya istiqamah. .Aminn. .ini bukan hangat2 tahi ayam lagi nana oi. .

Dah 2minggu puasa nasi lemak.tapi semalam dh terbabas terambil jugak tp dalam portion sketla . .bila teringat hire trainer dan senaman tiap hari terus je terbantut nk habiskan sepinggan nasi lemak. .kang sia2 je program aku tu!

P/s: seminggu turun sekilo aje. .owh nana chaiyok.kuatkan azam kamu!


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 comments:

Anis aka Mama Mila said...

Nana,

Saya pun nak kurus juga!!!...nak ikut menu nana la...now saya dh pegi gym tapi turun sikit je...maybe pemakanan kot kan...

Template by:

Free Blog Templates