Thursday, January 12, 2012

update preparation!

ramai pulak sedara mara ...kawan2 tanya pasal wedding preparation..seriously..saya tak mampu nak jawab..sebab macam xde preparation je...relaks la bro!...2 bulan lagi kotttt....hence...pasal wedding2..pasal bilik..pasal doorgift..pasal khemah..pasal makanan untuk tetamu..memang mama dengan abah yang setelkan..saya goyang kaki!
ok sangat tipu!

saya perlu setel borang ok!!!!
tapi tunggu encik tunang posting...sebab dia kena amik 'borang bermaustatin' di JAIS terlebih dahulu..HIV test pun dia tak buat lagi ..haihhhhhhh.......cepatlah b.....ayg nak setel borang tu cepat tau!
owh..lagi satu jangan lupa cepat sket hntar baju nikah tu..buat sulam sekali ok!....
(giler kelam kabut kau nana!)

saya perlu update pasal andaman dan fotographer..owh lupa..pasal doorgift kawan2 saya juga..lepas raya cina ni baru kakak tu delivery glass jar berhias tu..hehehehhe....pasal andaman tak perlu nak risau sebab baju dah nak siap...alamakkkkk..baju nikah!!..owh damn!..saya lupa nak update!
owh...sudah update..before 10 feb sudah boleh amik..tapi call dulu..hiiiii.....

pasal fotographer pulak..lepas dia kawin raya cina ni cepat2 nak jumpe dia..dia kawan sekolah dulu...so senang sket nak deal..boleh jugak nak harga murah kan?pelisss....nak discount...hahaha..tak malu!

owh...one more thing..pasal spa..nak manjakan diri kat spa amik pakej wedding..actually dah survey..kat UiTM je pun...jom g sergah!


macam menarik kauuuuu!!!

oklah chow dulu...paper dah siap..thesis dah siap..esok ada meeting dengan supervisor...perlu hantar progress report juga!..owhh..peliss Prof...check dengan laju2 ya!..hahaha

p/s : plan selepas berkahwin...encik tunang akan try mohon kuarters..kalau tak de kekosongan..barulah sewa kat luar....sofa..set katil..peti ais..boleh amik dari rumah mama..yeayyyy!!!...kumpul duit beli mesin basuh plak!...

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates