Friday, July 15, 2011

classic doorgift

tajuk utama : DOORGIFT on my e-day!

semasa saya mengutarakan idea ini kepada mama dan abah serta ahli keluarga..semuanya seolah2 tak berapa nak puaskan hati mereka...erm...tapi saya gigih jugak!...
bila dah siap..

"eh..cantik la pulak..."

"wow..classic nye.."

"kreatif la kau long even hanya pembungkus pisang goreng!"

"bole guna idea ni"

ok fine!...saya pun curi idea ni kat tenet jugak!......

hanya perlukan brown paper bag + ribbon + doily paper dan sticker!
'isi' nya = cheese blueberry tart + muffin coklat + peanut candies
(cost untuk 60 doorgift = RM140)

lepas tu, pandai lah ko nak hias cmana!...
idea kipas adalah idea makcik saya..saya ingatkan nak stapler je...hehehe..bila de kipas ni menjadikan ia tampak menarik!
[sory aku puji lebih2 pulak kan?]


semasa meletakkan 'isi'


tadaaa....hasilnya...

terima kasih kepada seluruh ahli keluarga dan jiran!

nota kaki : brown paper bag dan doily paper boleh didapati di bakery store baguss, seksyen 13 shah alam..sticker boleh dibuat di stall2 dalam giant seksyen 13 juga!

1 comments:

anayen said...

hye there...

cantekk la u pny doorgift..
may i know where did u order the cheese tart and muffin???
mind share the link???
thanks..

Template by:

Free Blog Templates