Friday, July 15, 2011

bad news about baju tunang

hari ni ada 2 berita yang nak saya sampaikan...1 berita baik! 1 berita buruk!..

mana satu nak saya ceritakan dahulu?
berita buruk???...ok...semalam saya baru amik baju tunang dari tailor...waduh2..saya sedikit tak puas heti dengan potongan baju tersebut dan kain duyungnya yang tak jadi kain duyung!..bengang kan?bila dapat tu, awal2 lagi saya tengok kain dulu sebab nak tengok kain duyung dia camane...geram memang xleh nak buat ape la...sebab dah siap kan?nk alter lain pun tak sempat!...sapasuruhkauhantarlambatkattailor!
takpela..saya redha...pakai jela esok!


1 berita baik pulak iaitu pada pukul 1tengahari tadi saya dikejutkan panggilan telefon dari sang chenta!..amazing!.dah dekat sebulan tak kedengaran suaranya...untuk makluman, dia dah otw ke sini bersama ayahnya..esok pagi dia ada konvokesyen!..yeayyy!!bole jumpe kamu botak!

nota kaki : hanya untuk 3 hari ini saya boleh berhubung dengan sang chenta..selepas itu bermulalah lagi CTT..[cinta tanpa teknologi]..hahahaha..bole?

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates