Monday, February 13, 2012

tak puas hati

sabtu lepas dah janji dengan KAK M** untuk amik glass jar yang siap dihias dengan sticker dan riben..janji dengan dia lepas raya cina..tapi memanjanggggg ada urusanlah..keje kahwin adik ko la.....ei....

lastly, dia janji nak datang sabtu lepas, depan JAKEL seksyen 7 pukul 8 malam..okla..lepas maghrib dah nak siap2..sekali aku SMS just nk confirm..dia reply kul10 di jakel..

ok fine..aku rasa kalau aku tak SMS dia..mesti aku g tunggu kakak tu kan?

sebelum 10 minit ke pukul 10 aku pun gerak la ke JAKEL...dengan hati yang tak sedap ni..

sekali dia SMS dia baru nk gerak dari BANGI!!.....


KAU MEMANG TERBAIK!


hey ko ni reti berniaga ke tak hah?kalau dah janji kul10 kat JAKEL, make sure kul10 kat JAKEL..bukan pukul 10 baru kau nak terhegeh2 keluar dari rumah!!!!...ni lah dia cara sesetengah orang melayu berniaga..tak reti nak jaga customer..suka customer tunggu kau lama2...macam HARRRRRAAAAMMMMM!!!!!

dahlah aku suruh kau letak sticker tu kat body glass jar..kau letak kat mana????
kat penutup!

BAGUS!!!
BAGUS!!!
BAGUS!!!

berapa kali ntah aku ingatkan kau dalam emel..tak faham lah dengan cara kau berniaga ni..pukul 11.15malam baru ko sampai, datang2 buat muke kesian..

sorry..akak ada keje urgent tadi..

akak!!!!....kalau dah janji pukul 10 kat sini, napa terhegeh2 pukul 10 baru nak gerak dari bangi!!lama tau saya tunggu...45minit!...lainkali kalau dah janji dengan customer pls be on time....!

sorrylah akak ada urgent td..

dah masukkkan glass jar tu dalam keta saya!

keje urgent! keje urgent!..itulah alasan kau dari tadi..naik menyampah aku!
aku peduli apa...memang marah jelah...kau pangkat kakak ke...ada aku kisah???eii..geram giler la.....

p/s : memang dekat jugaklah JAKEL dengan rumah ..dlm 20min je..tapi nk patah balik memang malas..encik tunang xde..nk lepak kat kedai mamak sorang2 memang taklahhhh....nak tak nak aku dok sorang2 dlm keta layan games..layan tenet..huishhhhhh

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates