Tuesday, February 14, 2012

saya TAK setuju

sangat tak setuju bila encik tunang menyatakan hasrat untuk duduk di rumah paernts saya after marriage

WHAT??
WHAT??
WHAT??

tengahri tadi dia dah apply kuarters yang terletak di Shah Alam..dan dia dah tengok kuarters tu...tapi kondisi nya ngak bagus..amat2 JELEK ya...aku kalau dia dah kata macam tu..memang sangguplah tak nak dok kuarters....sorry to say..mungkin kuarters tu lama kot..so..we decided untuk tidak memilih kuarters!

but i suggest kat puncak alam..kata nya i nak ke kampus jauhhhhhhh......lagi satu kalau dia kena balik lambat..takkan aku nak dok sorang2 kat puncak alam tu..aku ni kan jenis penakut giler...sedangkan kalau sorang2 kat rumah parents pun aku takot..memang pun...tapi..tapi...TSK...TSK..TSK..tak mo dok dengan parents..hence adik i and laki dia pun dok situ..serabot aku!

haihhhh...i dun have any suggestion rite now..

p/s : petang ni nak tengok rumah baru kat jalan kebun..jumpe terus dengan developer senanggg..malam ni fitting baju perantin..hihihihi...tak sabar nak tengok baju tu...

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates