Wednesday, February 1, 2012

adik-adik lebih excited

KAGUM!
alhamdulillah beruntung dapat adik-adik yang rajin membantu untuk wedding preparation saya..
huda kat rumah selain buat keje2 suri rumah..dia melipat semua kad dan tampal alamat kad kawin saya...

aku: eh???siap dah?
huda: aah long..aku excited la...tu yang aku buat..hahahah..
aku: ko nak kawin lagi sekali ke?hahahaha

hannan adik lelaki ku dah suruh siapkan direction dan ask me to print/copy smpai lebih 30pcs direction! and dia yang nak tolong laminate or masuk plastik jernih je..(elak kena hujan)..tak ke semangat???
(sebab dia yang akan pasang direction lepas majlis nikah aku nanti..)

terbaik bro!
sayang ketat2 kamu semua....

kifah tolong aku jugak..tolong 'kemas' sume kad tu...geget nak??

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates