Tuesday, January 3, 2012

hiasan katil bertiang!

2 january 2012

hunting my wedding bed! katil bertiang memang impian aku..gigih jugak cari dengan mama..
(hence mama yang terlebih excited bab aku nak kahwin ni)..
lokasi menjual katil pengantin di kedai famista trading, klang..memang femes ok kedai ni..selak je majalah pengantin mesti ada iklan syarikat ni..pakar perabot pengantin!..sorry lupa nak snap masa kat kedai tu..
*anyway..sila search sekarang..hehe*

actually aku nak cerita pasal hiasan katil bertiang....sebab memang tak tahu nak hias macam mane..memula ingat senang je..ala..sangkut je kain organza..hahahahha..apa kau ingat ni apa nak main sangkut je?nak tempah kat kedai tu sampai RM900.bapak mahai!.arghhh..tak payah!!..baik aku suruh tailor langsir dekat rumah aku tu buat...search punya search..so keluarlaaaaa....macam ni


nice plus simple..so boleh deco dengan fresh flower....
plus dengan bantal kecil yang sama kain dengan langsir...plus dengan table runner kat katil tu yang juga sama dengan langsir...


tirai lebih kurang begini..ada button2 supaya senang nak pasang..
ok tak bunga2 tu letak kat tiang setiap penjuru katil?


haaaa...macam ni lah i nak....hehehehe...owhhh..melting tengak hiasan ni....

p/s : sempat sms encik tunang..*yeaayyyyy!!!mama dah tempah katil bertiang!..!!*
*encik tunang: hah???katil bertiang ke?bestlah..boleh ikat sayang nanti..!!hahahahaha!*
gelak jahat giler...hahaha...opsssss........

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates