Wednesday, December 14, 2011

pemilihan kad kahwin

tak de nak pilih sangat pun kad kahwin ni..just need a simple one!..
yang penting satu pihak untuk satu kad...
[kalau 2 pihak kang orang yang nak baca pening pulak]
yang penting jelas dan terang tulisannya dan MAP ke rumah juga clear!
macam biasa..kalau pengantin bajet macam saya pemilihan kad kahwin adalah yang murah..tapi kualiti..tapi cantik dimata saya and hopefully di mata tetamu saya.
*giler cerewet kau NANA! hoho*

anyway...saya sejak nak tunang, memang tiada kesempatan shopping2 barang tunang mahupun barang kahwin dengan encik tunang..sungguh!!..owhhh...ayat sedih...tsk..tsk....mane tidaknya..dia training..nak keluar pun payah..kalau dapat keluar pun..kami tak berhajat nak shopping...semua MAMA teman...nasib baik mama pun kaki jalan...dan dia lebih DUAmangat dari saya..[bukan SEmangat ok]..ngeee..
thank you mama!

masa beli kad kahwin..macam biasa...customer always datang with her/his partner..saya pun dengan partner saya, mama...tak pelik kot bagi saya..tapi mata customer sume pandang pelik...ish diorang ni..macam tak pernah nampak orang!..awkward ok dipandang sebegitu..aahhhh..lantakkk..janji keje2 tempah kad setel!!!


sesiapa yang berminat nak tempah kad murah dan berkualiti disini yaw!
[giler hang promote....]
Lot 49
Jalan Pos Baru
41400 Klang, Selangor D.E. Malaysia 
Contact Person: Vicky / Iwan
Tel: 012 2644750,
Our office is open between 11.00am and 9.00pm Monday to Saturday,
12:30 tgh and 7:00pm Sundays and public holidays.

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates