Monday, December 12, 2011

booking DAY!

semalam sudah booking andaman, sewa baju dan pelamin...
kalau pergi dengan mama..saya kena menurut perintahnya..pada saya, saya hanya mahukan yang simple2 je...satu baju sanding sudaaaaa...tapi mama suruh saya tukar2 baju...pelissss maaaa....along tak nak....pelissss....sampai rasa nak nangis sebab tak naklah tukar2 baju bagai....tapi terpaksa sewa sepasang lagi iaitu baju songket untuk sesi bergambar..ye..hanya satu..bukan empat!..

hari ni pagi-pagi dah bangun untuk ke KL....planning nak amik baju kat tailor...yeayyyy!!! saya puas hati!...then ke jalan TAR untuk beli kain ela untuk seluruh family...dapat baju melayu lelaki je..kaiin ela perempuan takdo....anyway..saya dapat beli skirt jeans yang dah lama saya cari..yang paling penting skirt labuh tu tak terbelah...yeahhhh...hehehehe....

KL-shah Alam almost 3 hours...jem teruk giler...tau lah hari ni cuti sempena birthday sultan selangor...tapi jem dia sangat terok ok....pressure giler drive tadi...

then heading towards to klang...untuk tempah kad jemputan....kad saya hanya simple ok.....murah pun murah..[memang cari below 50sen je..haha]...untuk tempahan 1200 keping, saya dapat 40 sen je ok....kad 3 lipatan, tulisan gold, kertas emboss dan kerawang stamping...murah giler kottt....

alhamdulillaaaahhhh...setel serba sedikit....semoga kerjaan selepas ini dipermudahkanNya lagi..InsyaAllah...

balik dari jakarta nanti..kena selesaikan urusan borang nikah dan HIV..masa tu encik tunang dah posting..yeayyy...even xtau kat mana....redha pelissss.....owhhhh....tsk...tsk...

p/s : tengah prepare list untuk ke jakarta nanti....tak tahu nak cari apa...tapi yang penting doorgift dan baju bridemaids saya WAJIB!...hihihihi.....

p/s : eh jap...sapa nk jadi bridemaids aku ni?

2 comments:

ira_violet_bee said...

saya..saye...eh2 teroffer diri plak hihihi

gumont said...

hye...cik nana wat kad kt mane ye?plish2 tell me

Template by:

Free Blog Templates