Friday, December 9, 2011

baju nikah dan beading


setelah design beberapa baju nikah di entry ini...saya sudah dapat jawapan dari B2B.....
design yang tengah menjadi pilihan..terima kasih uolssss.......

anyway..baju pun sudah ditempah..tunggu jelah bulan depan.....auntie tu baik..siap bagi idea tambahan untuk baju tu kelihatan cantekkk.....so bulan depan..sempatlah saya nak jahit beads kat baju tu...
skang sibuk jahit veil.....seronok bukan kepalang even ianya sangat rumit..satu-satu nak kena jahit..kain chiffon sangatlah lembut...so saya jahit dengan lembut hati....tunggu saja entry selepas ini...apa jadi dengan veil tu.hahahaha....

tailor recommended by cik puan lijah...saya puas hati tengok jahitannya..murah pun murah.....suka!

baju bertandang saya sudah siap....*apa kau buat baju bertandang dulu ni cik nana oittt*..isnin ni saya amik di KL....lepas tu boleh tambah beading kat baju tu..........

p/s : minggu ni dah kena booking andaman...isnin before ke KL..kena tempah kad kahwin...saya harap ianya berjalan lancar!..aminn..mudah-mudahan.......

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates