Tuesday, November 8, 2011

pemilihan kad kahwin

Assalamualaikum B2B here!

kali ni update about wedding invitation card!
kad kahwin sangat penting!
kerana ianya tanggapan pertama dari tetamu @ rakan2 berkaitan majlis perkahwinan!
bila belek2 design kad kahwin..sangat pening kpalo den nk pilih yang mana..pemilihan dari pihak saya sangat simple je..asalkan ada corak2 butterfly atau pun burung2...nampak sweet gitu!
yang penting sempurna di mata saya dan tetamu!

antara kriteria kad kahwin untuk saya tempah:


  1. Lokasi kedai percetakan yang mesti dekat dengan rumah supaya memudahkan saya datang ke sana berbincang draf2 design!...susah ok kalau jauh2...sebab saya takleh thru emel2 ni kalau nak discuss..kang ada je yang tertinggal itu ini..klu discuss face -to-face kan senang! yesss!!!cerewet!
  2. tak perlu ada gambar pengantin laaa...........gambar karikatur pun tak nak!..kalau boleh simple je..kalau serabut..orang2 tua nak baca pun payah!..yang penting jelas dan terang!..hehehehhe
  3. yang paling penting nama pengantin..bapa pengantin..mak pengantin di eja dengan betul!..alamat lagi2 penting ok!...Lokasi rumah pengantin tu biar terang dan jelas. Supaya tetamu dari jauh tidak sesat.....



butterfly..sweet!



birdies!



ringkas kan?

yang ini pilihan saya..tapi belum lagi finalized!....
warna ikut tema la..ape lak pink2 ni!!!...hehehehhee


yang ni pun nice right?


yang ni kad sekeping...lagi simple kan?
jimaaattttt!!!



dulu nak sangat lace design untuk kad....sexy you!

p/s : lepas balik dari jakarta baru pikir kad kahwin ni..dan selepas kedua pihak berbincang tarikh..skang usya dulu design..nak buat design sendiri memang TAK laaaaaaa.......hehehehhe


p/s : harga kad ada limited je...tak nak terlalu mahal..dan tak terlalu murah ye....memang bajet laa.....

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates