Thursday, October 27, 2011

pressure!

haihhhh..bila dah start writing phase ni..adalah one of my team yang saya rasa dia mengambil kesempatan ke atas saya!...

saya tahu dia part time student...tapi jangan jadikan alasan itu untuk kamu pijak kepala saya..mula2 memang ikhlas nak tolong kamu..tapi bila setiap kali kamu buat experimanet..saya mesti ada...saya kena jugak terlibat..ape kes??pergilah buat preparation sendiri..

baca journals!..
baca journals!..
baca journals!..

semalam kamu buat hal lagi..nak pinjam writing thesis saya yang belum saya submit chapter 1 -chapter 3! *tapi dah buat correction bila SV sudah review*...nak pinjam nk fotostate!....ape kesss??memang aku TAK BAGI laaaaa............sorry!

dulu awal2 aku bagi pinjam aku nye proposal..kamu tiru bulat2 dan tukar apa process kamu dalam proposal....ayat lain semua kamu copy!..sampai defence nye presentation powerpoint kamu tiru!..kata nak tengok jeee....

*orang keje..takde masa kot nak buat semua2 tu..kalau dah sambung belajar..please manage your time!..itukan kamu punye keputusan!..eiii...GERAMMMM*


aku kesah sangat orang buat macam ni..tak tahu lah ada orang tak kesah.......sorry...tetiba macam nak marah je..bengang!!!!

sorry..after this...saya kena sangat berhati-hati!....

3 comments:

gadiz meki said...

huh...sapakah itu...

gadiz meki said...

huh..sapakah itu..

Nik said...

mmg tekanan la kalau ade org mcm tu.
kata nak pinjam tp meniru lak.

Template by:

Free Blog Templates