Friday, July 15, 2011

disiapkan dengan penuh kasih sayang!

tajuk utama : pasal hantaran handmade by myself!...

 tapi nak publish dulu kisah2 aku dalam blog teman-teman ku..lihat ini


terima kasih untuk doa kalian..

anyway, hantaran dari pihak saya di buat sendiri dengan penuh rasa kasih sayang..dengan penuh perisa cinta! ianya bertemakan putih-silver-hitam!...actually nak buat 7 dulang je..tapi sebab kak ija tambah oreo cheese cake..so saya tambahkan blueberry cheese tart untuk dulang ke sembilan! dan apa yang saya tau...hantaran mestilah kena angka ganjil..[tapi bagi saya itu hanya adat kot...ianya umpama hadiah untuk bakal tunang]..

*all pics edited by myself*



tema hijau adalah hantaran dari encik tunang...cantik kan?meriah hijau dia..

nota kaki : untuk tema wedding, tak terfikir lagi..so sesapa yang tanya tu..saya memang tak mampu jawab...sebab macam lama lagi je nak saya fikir tentang itu..baik siapkan master cepat-cepat...itu lagi bahagia buat masa sekarang ni!

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates