Saturday, January 28, 2012

lets me introduce my bridemaids

gembira dan syukur sebab ada kawan2 rapat saya sudi meluangkan masa jadi gadis dulang saya. Terima kasih uols. Jom berkenalan dengan bridemaids saya yang comel2. . 


bushra


fazira


rosliza a.k.a puang


anis
(terpaksa crop pic anis dengan ZA..huhuhuhu)

Anis.   .ketua bridemaids. .tak pasal2 je kan. .sebab idea dia mencurah2. .so dia banyak keje nak deco bilik dan buat bunga tangan saya. .fazira . .minta tolong buat sirih junjung. .ha kau. .puang saya minta tolong pakaikan inai boleh?pelis dear. .bushra plak ditugaskan mekap nipis bridemaids sy.wajib ye.tak mo uols pucat. .eceh. . Tentang menemani nikah di pelamin, sy kena pikir balik.takkan sy duduk bsimpuh atas pelamin bsama bridemaids?mksd saya tanpa kerusi ye.kan stage pelamin je dah tinggi. .duduk depan pelamin ok kot.berlatar belakangkan pelamin la. .pelisss...bagi idea..yang penting..koramg temankan i masa akad nikah..penting tu..hehehhee

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

Anis Ahmad said...

ya ampun! ketua bridemaids? *pengsan jap*

ira_violet_bee said...

hah...sireh junjung lg???import kak mas same lah hahaha...ok dear,i akan wat yg terbaik punyer...InsyaAllah

Template by:

Free Blog Templates