Sunday, December 4, 2011

tabahkan hati

Ku kira,ini dugaan paling besar aku hadapi during wedding preparation. Dua sekaligus!OMG!


Gaduh dengan encik tunang. .dua2 salah. .ermm. .nangis2 jugak ok. .i hate this feeling. .sorg suka mengusik.sorang lagi cepat melatah+melenting. . .haha. Memang terjadilah kemarahan kan?


Lg satu hal,salah sorang vendor i buat hal. .i kena tipu!oh.tensen.tp akan teruskan perjuangan ini sampai ke akhirnya. .nanti2 i reveal.i nak hire lelaki gagah perkasa untuk gertak minah tu. .ops,saya tak perlu cerita lebih2. .

See you!


Published with Blogger-droid v2.0.1

3 comments:

Izyan Helmi said...

eah u..vendor mn yg buat hal tu. hopefully dpt settle cpt. nnt jgn lupa share k.

a.N.I.s said...

sabar ye nana. pasal minah tu, kalau ada rezeki, ada lah. kalau xde rezeki, kita doakan dia insaf dan tak tipu orang lain.

|cerita-gadis-ini| said...

ye anis..hopefully..doakan la ye

Template by:

Free Blog Templates