Monday, November 21, 2011

TIADA!

pada mulanya keputusan ini dibuat oleh saya sendiri!
keputusan ini adalah untuk memudahkan kedua-dua pihak..kerana kekangan masa..kerana jarak yang jauh menyusahkan pihak keluarga encik tunang..nikah dan kahwin ni kan tujuan asalnya nak memudahkan kedua2 pihak. betul tak?

bila bincang dengan encik tunang..dia sangat terkejut sampai tanya banyak kali! 
*ei...nape nak tanya banyak kali ni????tak faham ke pe ayg cakap ni??*
lastly..dia setuju jugak...encik tunang berpendapat..kalau itu senang bagi saya..senang juga bagi dia!...thank you!

bila bagitau mama...mama pun terkejut...macam2 soalan diajukan....itu ini sume saya jawab dengan baik!..macam exam lisan pulak!puas nak yakinkan mama....abah no hal..dia ikut je...

nanti akan dibincangkan balik dengan pihak keluarga encik tunang!

p/s : apa keputusan itu???....nantikan kesudahannya...hehehehhee..

2 comments:

Cik Fifi said...

Suka buat orang surprise...tak suka tak suka...=P

a.N.I.s said...

suka bagi suspen eh? tak kira, esok kena cite gak! esok=selasa k .

Template by:

Free Blog Templates