Sunday, October 16, 2011

update the preparation

about my wang hantaran...

encik tunang setuju untuk berikan 50g gold bar kepada saya..kalau ikut dia...dia nak je beli lebih..tapi sy kata cukuplah,50g..duit lebih tu dia simpan la..boleh guna benda lain after marriage.....
*pelaburan jugak kan emas2 ni..hence, saya ikut aja...*

about reception in Alor Setar dia mention nak buat acara berjalan bawah pedang...ehhh...sukenye saya..gembira tak terkata...niat dah ada..tapi tak berani nak suarakan..sebab nanti dia ingat saya ni teringat kat ex-inspektor saya dulu..
*syuh3..pls go away...kenangan tu xmo ingat dahhh!*

b...kalau macam tu...ayang nak pakai gown kembang boleh x???ngeeee.....cita2 menggunung!

about the date...kami memang serahkan bulat2 kat parents kami...so..PIL akan datang ke sini untuk bincang pasal tarikh dan sume2 la..kami ikut ajee....keje2 orang tua..biarlah diorang yang setel!

about hantaran..kami sepakat tak nak ada sirih junjung dalam hantaran kami..membazir kott...memanglah adat tapi kalau ganti dengan benda lain kan lg bagusss.....dapat lebih sket barang hantaran...mean gantikan dengan barang yang boleh dipakai!....tapi kena bincang dengan parents...kalau tak bagi..kena pujuk dengan lembut..bukan guna pun sireh junjung tu..hence..keluarga kami tak de nak kunyah sireh..so buatpe membazir???..yang ni i will update later ok!

rasanya setakat ini saja...lain2 akan diupdate kemudia..maybe..dalam minggu depan sibuk nak cari hiasan hantaran di KL..*buat bunga dip jela*...dan bahan-bahan untuk DIY bunga pahar!
ada sapa2 nak join?saya nak pergi dengan syana kawan saya yang B2B juga..ngeeee

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates