Tuesday, October 4, 2011

berdebar-debar

kalau sebut pasal posting sang chenta memang berdebar-debar...memang satu kejutan...rasa tak sabar nak tahu..kalau boleh nak area shah alam je..tak mahu jauh2...hahahahha..tapi kalau diletakkan di sabah sarawak..MasyaAllah..jauhkanlah..saya tak mahu..

[kalau kena jugak pun..saya perlu redha dan belajar menerima..ok fine!]

semalam sang chenta sms,

sayang..b habis training 20-12 ni...

ohye...bestnye..tak sabar!

dan 26-12 b akan start lapor diri..

cepatnye lapor diri???lapor diri kat mana?
*laju je aku type..*

kat pedalaman sarawak...hujung sarawak..dekat dengan brunei
[saja nak mainkan aku la tu]

eiii..tolong serius boleh tak?jangan main2la..

betul la ni...
*nak main2la tu*

ayg nak keje apa kat sana??? ayg nak shopping kat mane?
arghhhhhh...
*nampak sangat tak redha..ayat memang takbolehblah sebab pikir shopping dulu*

sayang boleh shopping kat brunei..kat sana murah-murah tau..
*memang menyampah kan?*

b......ayg jadi surirumah jela...

[memang ajaibla kan?aku mana suka duk rumah all the time..giler kawwww]

lagi b suka...

eh dia ni..tapi surirumah ni surirumah bergaji..boleh?tapi tak nak masak..tak nak basuh baju guna tangan!
hahahhaha

ok..no hal!

memang tensen kalau dapat sang chenta yang memang tak serius bab macam ni..dia memang suka tengok saya melatah macam ni....lepas tu dia gelak..kadang-kadang saya layankan aje...erkkkk.....


p/s : hari-hari berdoa supaya dia posting dekat selangor je..hehehehhe..

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates