Saturday, September 24, 2011

weddings' song!

lama tak hapdet ape2 dalam blog ni..keadaan sangat sibuk!..preparation untuk kahwin almost ZERO!..
oh man!
*pengsan!*

just to share today tercari-cari lagu untuk dipermainkan ketika wedding!
untuk makluman..semasa wedding saya nanti..hanya lagu-lagu berunsurkan ketuhanan dan lagu nasyid sahaja diputarkan!..saya mahukan majlis berjalan dengan tenang tapi MERIAH kau jahhhh....

saya tak mahu pilih lagu rock atau lagu-lagu karaoke saya..
*giler kau..aku tgh kawin ni..kang aku ternyanyi sekali kanggg..hahha*

sebahagian lagu-lagu ialah:


lagu dari maher zain
berunsurkan doa untuk bakal pengantin
semoga majlis berjalan lancar dan didoakan sepanjang majlis berjalan!


lagu ini sangat meaningful
semuanya atas kehendakNya dan restuNya..


doaku untukmu sayang!
my soulmate
my sang chenta sampai mati..InsyaAllah!

p/s: akan terus mencari lagu-lagu yg seswai untuk majlis..lepas tu boleh terus bagi kat DJ yang bertugas!

2 comments:

Anis Ahmad said...

lagu penghujung cintaku - Pasha dan Adelia pun best gak nana. :)

FARHANA said...

lagu tu memang best!....suke!

Template by:

Free Blog Templates