Friday, July 15, 2011

bunga DIP [DIY]

usaha untuk membuat bunga dip akhirnya tercapai...saja-saja untuk mengisi masa lapang..tak ambil tempahan macam tahun lepas2..jari sakit..pastu kena siapkan on time..hehehe...
*ni untuk letak kat coffee table atau kat ruaang tamu la...*


lepas main celup2..bagi dia kering dulu..lepas tu baru letak dalam kotak..kena susun kemas-kemas..kalau tidak..dip tu akan koyak...
sekuntum-sekuntum..sangatlah rumit tapi puas hati..*senyum lebar*


ni la dia hasil cantuman 5 kuntum bunga tadi..kat tengah kuntuman boleh lah letak manik ke..atau apa2 saja mengikut kekreatifan masing-masing..saya pilih yang macam ni aja...simple je!


konon-konon nak susun letak dalam bakul putih..kasi penuh bakul ni..sebelum letak kat coffee table atau kat ruang tamu kena hias dulu dengan segala riben , hiasan2 dan manik juntai-juntai dulu ke..
*tapi jangan sampai crowded la*

1 comments:

cKyN WaN said...

mcm mane buat??menariknyaaaa

Template by:

Free Blog Templates